Posted by: tatushka55 | აპრილი 25, 2009

My Magic Diary 2

ხოოოოოოოოდა, ახალი შთაგონებით ავივსე და ვაგრძელებ წერას
შემდეგი მინი დღიური მქონდა 2002 წლის ზაფხულში, როდესაც მე და ჩემი დაიკო ხატია ჩვენს მამიდაშვილთან და მამიდა-ბიძასთან გაგვიშვეს ზაფხულში დასასვენებლად ხარკოვში.
თუ არ ვცდები ეს იყო ჩემი პირველი გასვლა ქვეყნიდან 🙂
ცავედით ხარკოვში სადაც ზაფხულის უმეტესი ნაწილი გავატარე და ვიყიდე ლამაზუნა რვეული რომელსაც BAYWATCH_ის კადრები ეხატა და ვწერდი იქ ყოველდGიურ თუ არა, რაღაც დროგამოშვებით მაინც სიახლეებს. Iქ იმდენად ახალი იყო ჩვენვის ყველაფერი, იმდენად თავზე მხობა დროებს ვატარებდით, იიიიიისეთი პოპულარულები ვიყავით ეს 3 ქართველი და 1 უკრაინელი გოგო მთელს ჩვენს უბანში რო, სასტავები კოღოებივით გვეხვეოდნენ.
ძალიან მაგარი ბანდა ჩამოვყალიბდით, მე, ხატია, ტეო და ქსიუშა _ იგივე გაგიმარჯოს ცადი ტრაკში
ქსიუშას დავარქვით ასე, რადგან ყველას ვინც მიესალმებოდა და ქართული არ იცოდა ასე პასუხობდა სალამზე.
მოკლედ ის დღიური სავსე არის ტბებზე სიარულებით, ზაგრაობებით, დისკოტეკებით, პარკებში გულაობებით და ქალაქსი დათვალიერებებით, ზანგი პაკლონიკებით, ჩემი ხარკოველი პაკლონიკის დაცინვებით, არადა რას ვერჩოდი მშვენიერი სიმპოტიური ხახოლშიკი იყო 🙂 და რავი მსგავსი დვიჟენიებით. უფრო გასართობი სახის დღიური იყო 🙂
ყველაზე მეტად ხარკოვში კლუბები დამამახსოვრდა და იქაურ კლაბერებთან ტუსოვკები საღამოობით. ყველა როლიკებით დადიოდნენ და დაჟე შიგნითაც როლიკებით ცეკვავდნენ.

bezludovka

ამის შემდეგ 2003 წელს რომ დავიწყე მთელი 3-4 წელი შევჯექი რასაც ქვია ჩემს დღიურებზე
ყველგან თან დავათრევდი სადაც არ უნდა წავსულიყავი, ყველაფერს ვწერდი, აბსოლუტურად ყოველ დღე ვპოულობდი დროს ჩანაწერებისათვის.
ხოდა წუხელ ზუსტად ამ დღიურის კითხვა დავიწყე. 3 თუ 4 ტომი მაქვს დღოურების:
2003
2004
2005
2006 ში შევწყვიტე როგორც მახსოვს და 2008წლის ივნისში მაისპეისზე რომ ბლოგი გავჩითე იქამდე არ მიწერია.
ნელ – ნელა ყველაზე მარგალიტ დღეებს და მომენტებს მოვინიშნავ ჩემი დღიურებიდან და დავდებ ხოლმე აქ ბლოგზე.
გუშინ მაგალითად ძალიან ბევრი ვიკაიფე მთელ რიგ რაღაცეებზე: თურმე ძააააალიან ხშირად ვუყურებდი ტელევიზორს, დღეს კი საერთოდ აღაც ვიხედები მისკენ. ვუყურებდი ენ რაოდენობით ფილმებს, ვმეცადინეობი ძალიან ბევრს. ვჭამდი დეში 4ჯერ მაინც, ერთადერთხელ ცხოვრებაში შევიღებე თმა, მქონდა გახდომის პრობლემა, და რავი ძალიან ბევრი საგულისხმო მომენტები აღმოვაჩინე.
კიდევ აღმოვაჩინე რომ ძალიან ახლოს ვიყავი ჩემს მეზობელ ბიჭებთან, ერთად ვბირჟაობდით ეზოში და ერთმანეთის სახლებში.
და ყველაზე მეტად რაც მეტკინა ეს იყო ჩანაწერები ჩემს მამიკოზე 😥
მაშინ ჯერ კიდევ მყავდა ჩემი მამიკო …

ჰმ, საიდან სად წავედი..
მოკლედ მაგრად ასწორებს დღიურები, არადა მაშინ რამდენს დამცინოდნენ ხოლმე 😦
1897719129_7c337b71ba

კომენტარის დატოვება

კატეგორიები

